close

這星期我過的很開心

其實有一半歸功於楊C

因為她會傳染快樂

另一半則是歸功於我自己

我覺得這星期發生了許多趣事





我覺得以後我都要過這種生活

不要再裝憂鬱了!!!


以下有幾句勉勵自己的話

時時提醒自己!!


1.I hope you're in a better place than I am now.

  (我希望你已經變得比現在的我還要好)

2.Trouble was,that didn't affect a change either.

  It only made things worse.

  (煩惱不會改變什麼,只會讓事情變得更糟)

3.You always have a bad habit of wishing for the past,being scared of the future,and not enjoying
STOP IT! enjoy being 18!!

  (你一直都有懷念過去的習慣,害怕未來的來臨,不懂得享受現在...夠了!享受18歲吧!)

4.Remember,there are no bad decisions.The best decision is the one you made at the time.

 (記住,沒有不好的決定,最好的決定就是當下的決定)

5.Wherever and whatever you may be,I hope that you are ganuinely happy.

(不管你現在如何,希望你是真正的感到快樂)

6.Life is much more interesting when you made the effort to dig for knowledge.

(當你努力挖掘知識時,生命變得有趣許多)

-某本書節錄下來的,哈哈!

arrow
arrow
    全站熱搜

    ducky7777 發表在 痞客邦 留言(9) 人氣()